Sivujen muokkaaminen vaatii nykyään kirjautumisen. Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, luo sellaiset.
Ero sivun ”Markus Kettunen” versioiden välillä
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
− | |||
− | |||
− | |||
''Markus Kettunen'' on [[Helsingin matematiikkalukio|Helsingin matematiikkalukion]] kasvatti vuosilta 2003-2006, ylioppilas vuosimallia kevät 2006. | ''Markus Kettunen'' on [[Helsingin matematiikkalukio|Helsingin matematiikkalukion]] kasvatti vuosilta 2003-2006, ylioppilas vuosimallia kevät 2006. | ||
Rivi 8: | Rivi 5: | ||
Paras onnistuminen lienee Assemblyn 4k-introkompon voittaminen teoksella [http://pouet.net/prod.php?which=59614 Fireflies] vuonna 2012 (ks. 17 megatavun taltiointi neljän kilotavun ohjelman suorituksesta [http://youtu.be/PDPq9lJSAHY Youtubessa]). | Paras onnistuminen lienee Assemblyn 4k-introkompon voittaminen teoksella [http://pouet.net/prod.php?which=59614 Fireflies] vuonna 2012 (ks. 17 megatavun taltiointi neljän kilotavun ohjelman suorituksesta [http://youtu.be/PDPq9lJSAHY Youtubessa]). | ||
− | Vapaa-ajallaan koodaa kaikenlaisia reaaliaikajuttuja grafiikkamoottoreista fysiikkasimulaatioihin, demotaiteeseen ja pelimoottoreihin. Työajalla tutkii | + | Vapaa-ajallaan koodaa kaikenlaisia reaaliaikajuttuja grafiikkamoottoreista fysiikkasimulaatioihin, demotaiteeseen ja pelimoottoreihin. Työajalla tutkii ray tracingia. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | Maken saattoi vielä yliopistoaikanaan bongata koululta maanantai-iltaisin opettamasta matematiikkaa tai muuten vaan idlaamasta. |
Nykyinen versio 6. elokuuta 2020 kello 15.52
Markus Kettunen on Helsingin matematiikkalukion kasvatti vuosilta 2003-2006, ylioppilas vuosimallia kevät 2006.
Kävi aktiivisesti matematiikkavalmennuksessa toisen vuoden puolivälistä alkaen voitettuaan vahingossa maolin kilpailun välisarjan. Tästäkin motivoituneena jatkoi Helsingin Yliopiston matematiikan laitokselle, jossa kirjoitti historian ensimmäisen höyrykäyttöisen panssarivaunun sisältävän gradun. Kannattaa lukea jos raytrace tai 3D-grafiikka kiinnostaa.
Paras onnistuminen lienee Assemblyn 4k-introkompon voittaminen teoksella Fireflies vuonna 2012 (ks. 17 megatavun taltiointi neljän kilotavun ohjelman suorituksesta Youtubessa).
Vapaa-ajallaan koodaa kaikenlaisia reaaliaikajuttuja grafiikkamoottoreista fysiikkasimulaatioihin, demotaiteeseen ja pelimoottoreihin. Työajalla tutkii ray tracingia.
Maken saattoi vielä yliopistoaikanaan bongata koululta maanantai-iltaisin opettamasta matematiikkaa tai muuten vaan idlaamasta.